Business Superbrands díjat nyert a CORWELL

Idén nyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands és Business Superbrands díjakat, melyek díjazottjai között cégünk is szerepel.

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2015-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutat a sikeres márkaépítéshez a hazai márkáknak.

Az idén 8 éves Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

A jelenleg 18 tagú bizottság elé kerülő lista a Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 4000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. A bizottság döntése alapján a CORWELL Kft-t érdemesnek találták arra, hogy elnyerjük a Business Superbrands 2015 elismerést.

Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához. A díj a CORWELL Kft olyan pozitív elismerése, amely szakmai alapon emeli a legjobbak közé. A díjat odaítélő bizottság az ágazat prominens szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják cégünk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történt, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehetett.

Nagy büszkeség számunkra a Business Superbrands cím elnyerése, célunk, hogy viszonteladóink színvonalas kiszolgálásával a jövőben is méltók maradjunk viselésére!

Business Superbrands díjat nyert a CORWELL
2015.06.08.
Rovat: Aktuális híreink
Összes hír mutatása

Valóban a brainstorming lenne a megoldás?

2016.11.22.
Sokak szerint csak azt ne!

Tartalommarketing-stratégia

2016.08.01.
Lehet enélkül, de nem érdemes!

Röviden, lényegretörően!

2016.07.13.
Elevator Speech - az első lépés az üzlethez

Küldetés, Jövőkép, Értékek

2016.04.21.
Miért fontos a vállalati nyilatkozatok megfogalmazása?

Legyen egyedi, páratlan!

2016.03.29.
A Unique Selling Proposition (USP) szerepe a marketingben
Az Ön böngészője
nem támogatott.
Úgy látjuk, az Internet Explorer egy olyan korábbi, elavult változatát használja, mely a legtöbb mai weboldal által már nem támogatott. Az oldal megfelelő megtekintéséhez kérjük, az alábbi böngészők valamelyikét használja. Köszönjük megértését.
Google Chrome
Letöltöm
Mozilla Firefox
Letöltöm
Internet Explorer 9+
Letöltöm
Értem, tovább megyek