Aktuális pozícióink

Marketing koordinátor

Milyen kihívások várnak Rád?

  • Kiadványok készítésének koordinációja

  • Elektronikus kiadványok készítésében való aktív közreműködés

  • Online tartalmak előkészítése, kivitelezés szervezése

  • Márka szintű marketingtervek kidolgozása, megvalósítása

  • Rendezvényszervezés

  • Saját termékcsomagolások frissítése, ellenőrzése

  • Kreatív és operatív feladatok ellátása

  • Kapcsolattartás az üzleti partnereinkkel

  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása

 

Mit keresünk Benned?

  • Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt

  • Felsőfokú szakirányos végzettség

  • Legalább 3 éves marketing területen szerzett tapasztalat

  • Pontos, precíz munkavégzés

  • Proaktív, lelkes személyiség

  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt

  • Rendszerszemlélet

  • Nyomdatechnikai, grafikai alapismeretek

  • Google Analytics és Facebook hirdetések aktív használatában való jártasság, SEO ismeretek

 

Miért éri meg Bennünket választani?

  • Kiváló munkakörülmények között, fiatalos csapatban dolgozhatsz

  • Folyamatos fejlődési lehetőséget biztosítunk

  • Versenyképes fizetés, széleskörű cafeteria juttatással kiegészítve

  • Ingyenes céges autóbuszjárat áll munkatársaink rendelkezésére Budapest felől

 

Munkavégzés helye:

  • 2120 Dunakeszi, Pallag u. 37.

RMA referens (Reklamációs ügyintéző)

A leendő munkatárs feladatai:

  • A meghibásodott termékek reklamációjának teljes körű ügyintézése

  • A termékek vissza szállításának egyeztetése, megszervezése; az ehhez szükséges adminisztráció elkészítése, a termékek átvétele

  • Nem garanciális gépek esetén árajánlat készítése a javításra vonatkozóan

  • Partnereink tájékoztatása a javítási folyamat aktuális állapotával kapcsolatosan

  • Jelentések készítése, nyomon követése

  • Adminisztratív feladatok ellátása

  • Kapcsolattartás a cég belföldi és külföldi beszállítóival

  • A vállalatnál működő minőségirányítási rendszer betartása

  • Szoros együttműködés a társosztályokkal (ügyfélszolgálat, beszerzés, logisztika)

 

A jelölttel szemben támasztott elvárások:

  • Középfokú iskolai végzettség

  • Aktív, középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)

  • Kiváló kommunikációs-, szervezési- és problémamegoldó képesség

  • Vevőközpontúság

  • Strukturált gondolkodásmód, gyors tanulási képesség

  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés

 

Előny:

  • Hasonló munkaterületen szerzett tapasztalat

 

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem

  • Széleskörű cafeteria rendszer

  • Kiváló munkakörnyezet, fiatalos csapat

  • Folyamatos fejlődési lehetőség

  • Térítésmentes autóbuszjárat Budapest irányából

 

Munkavégzés helye:

  • 2120 Dunakeszi, Pallag u. 37.

IT Infrastruktúra Üzemeltetési Menedzser

A leendő munkatárs feladatai:

  • IT infrastruktúra üzemeltető csapattal való folyamatos kapcsolattartás

  • Hibabejelentések regisztrálása, megoldása helyszínen vagy távmenedzsmenten keresztül

  • Informatikai hálózat tervezésével, fejlesztésével kapcsolatos tevékenységek

  • Informatikai szállítókkal való kapcsolattartás

  • Informatikai projektekben való aktív részvétel

  • Változások követése, dokumentálása

  • Vállalatirányítási rendszer üzemeltetésével kapcsolatos teendők elvégzése

 

A jelölttel szemben támasztott elvárások:

  • Egyetemi vagy főiskolai szakirányú végzettség

  • Minimum 3 éves szakmai gyakorlat

  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt

  • Kreatív, proaktív személyiség

  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés

  • Határidők pontos betartása

 

Szükséges ismeretek:

  • Windows Active Directory

  • Windows Terminal Server

  • Microsoft Exchange Server

  • Határvédelmi ismeretek (Watchguard)

  • Vmware virtualizációs rendszerek

 

Előny:

  • SQL ismeretek

  • Hálózati ismeretek

 

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő vállalatnál

  • Versenyképes jövedelem

  • Széleskörű cafeteria rendszer

  • Lendületes, fiatalos csapat

 

Munkavégzés helye:

  • Budapest és vonzáskörzete

Termékmenedzser

A leendő munkatárs feladatai:

  • Kapcsolattartás a külföldi és belföldi gyártókkal, szállítókkal

  • Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel

  • Technológiai termékek és kiegészítők kereskedelmének támogatása

  • Pre sales tevékenység, döntés-előkészítés

  • Marketing aktivitások tervezése, értékelése

  • Pozícióhoz tartozó napi operatív, adminisztratív feladatok ellátása

 

A jelölttel szemben támasztott elvárások:

  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt

  • Minimum középfokú végzettség

  • Magabiztos MS Office ismeret (Excel, Word, Power Point)

  • Határozott, magabiztos fellépés

  • Kreatív, proaktív személyiség

  • Felmerülő problémák gyors és hatékony kezelése

  • Folyamat- és rendszerszemlélet, stratégiai gondolkodásmód

  • Precíz, önálló munkavégzés, határidők pontos betartása

 

Előny:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

  • Felsőfokú végzettség

  • Számítástechnikai termékek és szolgáltatások terén való jártasság, illetve ezen a területen szerzett tapasztalat

  • Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete

 

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő vállalatnál

  • Versenyképes jövedelem

  • Széleskörű cafeteria rendszer

  • Lendületes, fiatalos csapat

 

Munkavégzés helye:

  • Budapest és vonzáskörzete

 

 

Az Ön böngészője
nem támogatott.
Úgy látjuk, az Internet Explorer egy olyan korábbi, elavult változatát használja, mely a legtöbb mai weboldal által már nem támogatott. Az oldal megfelelő megtekintéséhez kérjük, az alábbi böngészők valamelyikét használja. Köszönjük megértését.
Google Chrome
Letöltöm
Mozilla Firefox
Letöltöm
Internet Explorer 9+
Letöltöm
Értem, tovább megyek