Karrier

Pár ok, amiért jó nálunk dolgozni:

  • Egy kreatív, pörgős csapat tagja leszel
  • Széleskörű béren kívüli juttatást is nyújtunk Neked
  • Egy kis ízelítő az elmúlt időszakból: cafeteria csomag, egészségvizsgálatok, fagyi nap, csapatépítők, street food nap, évindító party, közös rétes napok, kürtöskalács nap, Mikulás nap, téli hónapokban vitamin napok és még sok minden egyéb szuper dolog várhat Rád, ha csatlakozol hozzánk :)
  • Hosszú távú munkalehetőséget kínálunk, ahol nem állunk a személyes fejlődésed útjába, sőt támogatjuk karrier céljaid
  • Óvjuk a környezetünket (csökkentjük a műanyag hulladék mennyiségét, szelektíven gyűjtjük a szemetet stb.)
  • Alapítványi főtámogatóként támogatjuk a rászoruló gyermekeket
  • Nem utolsó sorban azért, mert mi tudjuk, hogy a sikerünk Neked (is) köszönhetjük
Aktuális pozícióink

Ügyfélszolgálati asszisztens

Feladataid a következők lesznek:

  • Rendelések feldolgozása, számlák exportálása, visszáruk intézése
  • Vevői árak módosítása, jóváírások kezelése, vevői tartozások figyelése
  • Vevők tájékoztatása akciókról, kifutó vagy ideiglenesen nem rendelhető termékről
  • Szállítások egyeztetése
  • Vevői reklamációk kezelése
  • CRM-ben történő adatrögzítés
  • Az értékesítési folyamat aktív szakmai támogatása
  • Hatékony együttműködés a közvetlen kollégákkal és a társosztályokkal

Amit kérünk Tőled:

  • Középfokú végzettséggel rendelkezz
  • Kommunikációképes angol nyelvtudást (főként írásban lesz rá napi szinten szükséged)
  • Légy pörgős és szeresd az embereket
  • Ne a problémákat lásd, hanem a lehetőséget és próbálj segíteni az ügyfeleknek
  • Magabiztosan kezeled a számítógépet (Word, Excel, Outlook ismeretekkel rendelkezel)
  • Hasonló területen szerzett 1-2 éves tapasztalatnak örülünk, ha megvan, de ha nincs és úgy érzed ebben a munkakörben tudsz kiteljesedni, akkor ez ne tartson vissza ;)

Előnyként értékeljük:

  • Bármely vállalatirányítási rendszer ismerete

Az alábbi napokon és időben számítunk a munkádra:

Hétfőtől péntekig 8:15-17:00 (45 perc ebédszünettel)

A címünk pedig, ahova szívesen jársz majd be:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel ellátott jelentkezési anyagodat a hr@corwell.hu címen várjuk.

 

Kereskedelmi back office munkatárs

Feladataid a következők lesznek:

  • A vállalatirányítási rendszerben lévő törzsadatok karbantartása
  • A termékekkel kapcsolatos adatok feltöltése, ellenőrzése, javítása
  • Termékképek kezelése
  • Kereskedelmi folyamatok koordinálása
  • Árak, engedmények karbantartása
  • Egyeztetés a társosztályokkal
  • Kapcsolattartás bel- és külföldi szállítókkal

Amit kérünk Tőled:

  • Középfokú angol nyelvtudással rendelkezz (szóban és írásban is kell majd használnod)
  • Legalább középfokú végzettséged legyen
  • Magabiztosan kezeld a Microsoft Excel-t (fkeres, darabteli, ha függvény)
  • Tudj dolgozni egyénileg és csapatban is
  • Logikus, proaktív gondolkodásmód, rendszerszemlélet jellemezzen Téged
  • Precizitás, megbízhatóság, igényes munkavégzés jellemezze a munkádat
  • Jó kommunikációs és szervezőkészséggel rendelkezz

Munkavégzés helye:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Jelentkezés módja:

Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel ellátott jelentkezési anyagodat a hr@corwell.hu címen várjuk.

 

Területi képviselő

Feladataid a következők lesznek:

  • Észak-Budapest valamint a 10-es és 11-es főút által határolt terület, és a 2-es főút Dunakeszi-Vác közötti területen lévő partnerek rendszeres, tervszerű látogatása
  • Meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása személyesen és telefonon
  • Hagyományos kisker üzletek és Retail áruházak rendszeres látogatása
  • Az áruházak heti tervek alapján történő látogatása, kapcsolattartás, kapcsolatépítés az osztályvezetőkkel
  • Az áruházban megtalálható termékek kihelyezésének ellenőrzése
  • Az állandó szortiment monitorozása, árak ellenőrzése
  • Visszáru folyamatának megvalósítása
  • Polcszervizesek munkájának ellenőrzése:
  • Új partnerek felkutatása, elkötelezése
  • Ügyféladatbázis naprakészen tartása
  • A társaság termékeinek és szolgáltatásainak bemutatása és értékesítése
  • Termékminták és marketing anyagok vevőknél történő kihelyezése
  • A vállalat kampányaiban való aktív részvétel
  • Vevői észrevételek, esetleges reklamációk kezelése
  • Heti útvonaltervek, napi jelentések készítése az értékesítési vezető részére

Amit kérünk Tőled:

  • Kereskedelmi területen szerzett legalább 2 éves értékesítői tapasztalattal rendelkezz
  • Középfokú végzettséget kérünk Tőled, a felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • B kategóriás vezetői engedéllyel és balesetmentes vezetői gyakorlattal rendelkezz
  • Magabiztosan tudd használni az Excel-t, Word-öt, Outlook-ot
  • Kiváló kommunikációs képességgel rendelkezz, ez elengedhetetlen a munkád során
  • Tudj önállóan, precízen dolgozni

A munkádhoz szükséges eszközöket (vállalati autó, laptop, mobiltelefon) természetesen mi biztosítjuk számodra!

Munkavégzés helye:

Észak-Magyarország (Elsősorban Észak-Budapest, Dunakeszi, Szentendre vonzás körzetében élők jelentkezését várjuk)

Jelentkezés módja:

Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel ellátott jelentkezési anyagodat a hr@corwell.hu címen várjuk.

 
Ez a böngésző már
nem támogatott.
Ön az Internet Explorer egy korábbi, elavult verzióját használja. Az oldal megtekintéséhez kérjük, töltse le valamelyik korszerű böngészőt az alábbiak közül. Megértését köszönjük!
Google Chrome

A legnépszerűbb böngésző.

Letöltés
Mozilla Firefox

Gyors és biztonságos.

Letöltés
Microsoft Edge

Az Internet Explorer utódja.

Letöltés
Értem, tovább megyek