Karrier

Pár ok, amiért jó nálunk dolgozni:

  • egy kreatív, pörgős csapat tagja leszel
  • változatos feladatokat nyújtunk Neked, kiélheted a kreativitásod
  • széleskörű béren kívüli juttatást is nyújtunk Neked
  • egy kis ízelítő az elmúlt időszakokból: cafeteria csomag, gyümölcsnapok, egészségvizsgálatok, fagyi nap, csapatépítők, street food nap, évindító party, közös rétes napok, kürtőskalács nap, Mikulás nap, téli hónapokban vitamin napok és még sok minden egyéb szuper dolog vár Rád, ha csatlakozol hozzánk :)
  • ingyenes privát autóbuszjárat Újpest-Városkaputól (mindössze 15 perc a menetideje)
  • hosszú távú munkalehetőséget kínálunk, ahol nem állunk a személyes fejlődésed útjába, sőt támogatjuk karrier céljaid
  • óvjuk a környezetünket (csökkentjük a műanyag hulladék mennyiségét, szelektíven gyűjtjük a szemetet, stb.)
  • a belső tereink levegőminőségét professzionális légtisztítókkal óvjuk, minden helyiségben rendelkezésre áll fertőtlenítési lehetőség
  • alapítványi főtámogatóként támogatjuk a rászoruló gyermekeket
  • nem utolsó sorban azért, mert mi tudjuk, hogy a sikerünk Neked (is) köszönhetjük
Aktuális pozícióink

Termékmenedzser

Feladataid a következők lesznek:

  • Vevői árajánlatok készítése
  • Vevői kérdések megválaszolása
  • Leányvállalatokkal, szállítókkal való napi kapcsolattartás magyar és angol nyelven
  • Vevői aktivitások kidolgozása, végrehajtása
  • Szállítókkal való napi kapcsolattartás magyar és angol nyelven
  • Új lehetséges márkák, szállítók felkutatása
  • Szállítói ártárgyalásokon való aktív részvétel
  • Termékválaszték folyamatos bővítése, elemzése, felülvizsgálata
  • Termékek árazásában való részvétel
  • Terméktréningek, oktatások szervezése
  • Hírlevelek, akció javaslatok kidolgozása
  • Kiadványok összeállításában való közreműködés
  • Piac- és versenytárs elemzés
  • Új vevők elérésében való együttműködés

Amit kérünk Tőled:

  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt! Erre napi szinten szükséged lesz!
  • Kereskedelmi területen szerzett legalább 1 éves tapasztalattal rendelkezz
  • Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előny
  • Magabiztos, erős MS Office ismeret (Excel, Word, Power Point)
  • Határozott, magabiztos fellépés
  • Kreatív, proaktív személyiség
  • Jó kapcsolatteremtő képesség
  • Felmerülő problémák gyors és hatékony kezelése, döntésképesség
  • Precíz, önálló munkavégzés, határidők pontos betartása
  • Ügyfél- és eredményorientáltság

Munkavégzés helye:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Jelentkezés módja:

Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel ellátott jelentkezési anyagodat a hr@corwell.hu címen várjuk.

 

Kereskedelmi asszisztens

Feladataid a következők lesznek:

  • Vevői árajánlatok készítése
  • Vevői kérdések megválaszolása
  • Leányvállalatokkal, szállítókkal való napi kapcsolattartás
  • Vevői aktivitások kidolgozása, végrehajtása
  • Szállítói ártárgyalásokon való aktív részvétel
  • Termékválaszték folyamatos elemzése, felülvizsgálata, új termékek piaci bevezetése
  • Hírlevelek, akció javaslatok kidolgozása
  • Kiadványok összeállításában való közreműködés
  • Piac- és versenytárs elemzés
  • Kapcsolattartás a kiemelt vevőkkel telefonon, írásban

Amit kérünk Tőled:

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Rendelkezz minimum 1 év bármilyen területen szerzett irodai munka tapasztalattal
  • Magabiztos MS Office ismeret (Excel, Word, Power Point)- ne ess kétségbe, ha függvényeket kell készítened
  • Kereskedelmi területen szerzett tapasztalat előny
  • Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
  • Felmerülő problémák gyors és hatékony kezelése, döntésképesség
  • Precíz, önálló munkavégzés, határidők pontos betartása
  • Ügyfél- és eredményorientáltság

Munkavégzés helye:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Jelentkezés módja:

Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel ellátott jelentkezési anyagodat a hr@corwell.hu e-mail címre várjuk.

 

Kereskedelmi back office munkatárs

Feladataid a következők lesznek:

  • A vállalatirányítási rendszerben lévő törzsadatok karbantartása
  • A termékekkel kapcsolatos adatok feltöltése, ellenőrzése, javítása
  • Termékképek kezelése
  • Kereskedelmi folyamatok koordinálása
  • Árak, engedmények karbantartása
  • Egyeztetés a társosztályokkal
  • Kapcsolattartás bel- és külföldi szállítókkal

Amit kérünk Tőled:

  • Középfokú angol nyelvtudással rendelkezz (szóban és írásban is kell majd használnod)
  • Legalább középfokú végzettséged legyen
  • Magabiztosan kezeld a Microsoft Excel-t (fkeres, darabteli, ha függvény)
  • Tudj dolgozni egyénileg és csapatban is
  • Logikus, proaktív gondolkodásmód, rendszerszemlélet jellemezzen Téged
  • Precizitás, megbízhatóság, igényes munkavégzés jellemezze a munkádat
  • Jó kommunikációs és szervezőkészséggel rendelkezz

Munkavégzés helye:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Jelentkezés módja:

Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel ellátott jelentkezési anyagodat a hr@corwell.hu e-mail címre várjuk.

 
Ez a böngésző már
nem támogatott.
Ön az Internet Explorer egy korábbi, elavult verzióját használja. Az oldal megtekintéséhez kérjük, töltse le valamelyik korszerű böngészőt az alábbiak közül. Megértését köszönjük!
Google Chrome

A legnépszerűbb böngésző.

Letöltés
Mozilla Firefox

Gyors és biztonságos.

Letöltés
Microsoft Edge

Az Internet Explorer utódja.

Letöltés
Értem, tovább megyek