Karrier a CORWELL cégcsoportnál

Pár ok, amiért jó nálunk dolgozni:

Válassz ajánlatainkból!

Corwell központi irodai állások

Ügyfélszolgálati asszisztens

Feladataid a következők lesznek:

  • Rendelések feldolgozása, számlázás, visszáruk intézése
  • Vevői árak módosítása, jóváírások kezelése, vevői tartozások figyelése
  • Vevők tájékoztatása akciókról, kifutó vagy ideiglenesen nem rendelhető termékről
  • Szállítások egyeztetése
  • Vevői reklamációk kezelése
  • CRM-ben történő adatrögzítés
  • Az értékesítési folyamat aktív szakmai támogatása
  • Hatékony együttműködés a közvetlen kollégákkal és a társosztályokkal

Amit kérünk Tőled:

  • Középfokú végzettséggel rendelkezz
  • Kommunikációképes angol nyelvtudást (főként írásban lesz rá napi szinten szükséged)
  • Légy pörgős és szeresd az embereket
  • Ne a problémákat lásd, hanem a lehetőséget és próbálj segíteni az ügyfeleknek
  • Magabiztosan kezeled a számítógépet (Word, Excel, Outlook ismeretekkel rendelkezel)
  • Hasonló területen szerzett 1-2 éves tapasztalatnak örülünk, ha megvan, de ha nincs és úgy érzed ebben a munkakörben tudsz kiteljesedni, akkor ez ne tartson vissza!

Előnyként értékeljük:

  • Bármely vállalatirányítási rendszer ismerete

Az alábbi napokon és időben számítunk a munkádra:

Hétfőtől péntekig 8:15-17:00 (45 perc ebédszünettel)

A címünk pedig, ahova szívesen jársz majd be:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel ellátott jelentkezési anyagodat a hr@corwell.hu címen várjuk.

 

Marketing asszisztens

A marketing csapat fontos része leszel, ahol az alábbi feladatokban lesz részed munkád során:

  • Weboldalunk tartalmának kezelése, termékképek frissítése, bannerek feltöltése
  • Napi akciók szövegeinek megírása, bannerek előkészítése
  • Hírlevelek előkészítése és kiküldése
  • Kreatív szövegek írása
  • Nyomdai ajánlatok bekérése
  • Közösségi oldalak (Facebook, Instagram, Linkedin) kezelése
  • Nyomtatott katalógusok hirdetéseinek előkészítése és a katalógus összeállításában való részvétel
  • Részvétel céges rendezvények lebonyolításában
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal, leányvállaltokkal és a partnerekkel, szolgáltatókkal
  • Általános és napi ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok elvégzése

Téged keresünk, ha az alábbi tulajdonságokkal rendelkezel:

  • Felsőfokú végzettséged van.
  • Legalább 1 év marketing területen szerzett tapasztalatod van.
  • Nem zavar, ha a munkaidőd nagy részében adminisztratív feladataid lesznek. 70% marketing területhez kapcsolódó adminisztráció-30% kreatív marketing.
  • Társalgási szintű angol nyelvtudásod van. Munkád során inkább írásban lesz rá szükség.
  • Jó a szövegírói készséged, kiváló a helyesírásod.
  • Nem okoz Neked problémát, hogy ez nem egy home office támogatott munkakör nálunk.
  • Facebook Business ismerettel rendelkezel.
  • Pontos, önálló, dinamikus munkavégzés jellemez.
  • Törekedsz a tiszta, világos és érthető kommunikációra szóban és írásban is.
  • Magabiztosan használod az Excel sum, fkeres függvényeit és tudsz kimutatásokat is készíteni.

Előnyként értékeljük:

  • Influencer marketing tapasztalat
  • Szövegírói gyakorlat
  • Valamely grafikai program, nyomdatechnikák ismerete

Munkavégzés helye:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel ellátott jelentkezési anyagodat a hr@corwell.hu címen várjuk.

 
Miller raktári pozíciók

Raktáros

Feladataid a következők lesznek munkakörtől függően:

  • áruátvevő: beérkező áru mennyiségi és minőségi ellenőrzése és átvétele;
  • szedő/komissiózó: megrendelések szakszerű összeszedése hangvezérelt eszköz segítségével;
  • betároló: készleten lévő termékek betárolása vonalkód olvasóval (PDA);
  • csomagoló: megrendelések szakszerű csomagolása, megfelelő címkével történő ellátása.

Számítunk rád, amennyiben:

  • jó fizikummal rendelkezel, amely a csomagolási területen esetenként (15-35 kg-os összekészített megrendeléseket kell megmozgatni);
  • jó az állóképességed, melyre egész nap szükséged lesz;
  • jól bírod a monotonitást;
  • dolgoztál már fizikai munkakörnyezetben;
  • tudsz önállóan dolgozni;
  • munkádra igényes vagy és feladatod precízen végzed.

Előnyként értékeljük:

  • hasonló területen szerzett tapasztalat;
  • targoncavezetői jogosítvány.

Az alábbi napokon és időben számítunk a munkádra:

Hétfőtől péntekig 2 műszakos munkarendben 6:15-15:00 és 13:45-22:30 (45 perc ebédszünettel), akár részmunkaidőre is van lehetőség egyeztetés alapján.

Munkavégzés helye:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Egyéb juttatások:

  • Éves bónusz;
  • Mozgóbér;
  • Utazási költségtérítés;
  • Kedvezményes vásárlási lehetőség a cég által forgalmazott termékekből.

Kérjük, küldd el fizetési igényeddel ellátott fényképes önéletrajzod a hr@millerlogisztika.hu címre, vagy töltsd ki a jelentkezési űrlapot.

A beérkezett pályázatok alapján telefonos előszűrést végzünk, majd az azon kiválasztott jelölteket egy személyes felvételi elbeszélgetésre hívjuk, ahol bemutatjuk a céget és a feladatot.

 

További információt a pozícióval kapcsolatban
(pl.: munkaidő, szünetek, munkaruha, belépési folyamat, stb.) itt találsz:

Ez a böngésző már
nem támogatott.
Ön az Internet Explorer egy korábbi, elavult verzióját használja. Az oldal megtekintéséhez kérjük, töltse le valamelyik korszerű böngészőt az alábbiak közül. Megértését köszönjük!
Google Chrome

A legnépszerűbb böngésző.

Letöltés
Mozilla Firefox

Gyors és biztonságos.

Letöltés
Microsoft Edge

Az Internet Explorer utódja.

Letöltés
Értem, tovább megyek