Karrier

Pár ok, amiért jó nálunk dolgozni:

  • Egy kreatív, pörgős csapat tagja leszel
  • Széleskörű béren kívüli juttatást is nyújtunk Neked
  • Egy kis ízelítő az elmúlt időszakból: cafeteria csomag, egészségvizsgálatok, fagyi nap, csapatépítők, street food nap, évindító party, közös rétes napok, kürtöskalács nap, Mikulás nap, téli hónapokban vitamin napok és még sok minden egyéb szuper dolog várhat Rád, ha csatlakozol hozzánk :)
  • Hosszú távú munkalehetőséget kínálunk, ahol nem állunk a személyes fejlődésed útjába, sőt támogatjuk karrier céljaid
  • Óvjuk a környezetünket (csökkentjük a műanyag hulladék mennyiségét, szelektíven gyűjtjük a szemetet stb.)
  • Alapítványi főtámogatóként támogatjuk a rászoruló gyermekeket
  • Nem utolsó sorban azért, mert mi tudjuk, hogy a sikerünk Neked (is) köszönhetjük
Aktuális pozícióink

Kereskedelmi asszisztens

Feladataid a következők lesznek:

  • Vevői árajánlatok készítése
  • Vevői kérdések megválaszolása
  • Leányvállalatokkal, szállítókkal való napi kapcsolattartás
  • Vevői aktivitások kidolgozása, végrehajtása
  • Szállítói ártárgyalásokon való aktív részvétel
  • Termékválaszték folyamatos elemzése, felülvizsgálata, új termékek piaci bevezetése
  • Terméktréningek, oktatások szervezése
  • Hírlevelek, akció javaslatok kidolgozása
  • Kiadványok összeállításában való közreműködés
  • Piac- és versenytárs elemzés
  • Kapcsolattartás a kiemelt vevőkkel telefonon, írásban

Amit kérünk Tőled:

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (interjún teszteljük)
  • Rendelkezz minimum 1 év bármilyen területen szerzett irodai munka tapasztalattal
  • Magabiztos MS Office ismeret (Excel, Word, Power Point)- ne ess kétségbe, ha függvényeket kell készítened (ezt az interjún teszteljük)
  • Kereskedelmi területen szerzett tapasztalat előny
  • Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
  • Felmerülő problémák gyors és hatékony kezelése, döntésképesség
  • Precíz, önálló munkavégzés, határidők pontos betartása
  • Ügyfél- és eredményorientáltság

Munkavégzés helye:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel ellátott jelentkezési anyagodat a hr@corwell.hu címen várjuk.

 

Ügyfélszolgálati asszisztens

Feladataid a következők lesznek:

  • Rendelések feldolgozása, számlák exportálása, visszáruk intézése
  • Vevői árak módosítása, jóváírások kezelése, vevői tartozások figyelése
  • Vevők tájékoztatása akciókról, kifutó vagy ideiglenesen nem rendelhető termékről
  • Szállítások egyeztetése
  • Vevői reklamációk kezelése
  • CRM-ben történő adatrögzítés
  • Az értékesítési folyamat aktív szakmai támogatása
  • Hatékony együttműködés a közvetlen kollégákkal és a társosztályokkal

Amit kérünk Tőled:

  • Középfokú végzettséggel rendelkezz
  • Kommunikációképes angol nyelvtudást (főként írásban lesz rá napi szinten szükséged)
  • Légy pörgős és szeresd az embereket
  • Ne a problémákat lásd, hanem a lehetőséget és próbálj segíteni az ügyfeleknek
  • Magabiztosan kezeled a számítógépet (Word, Excel, Outlook ismeretekkel rendelkezel)
  • Hasonló területen szerzett 1-2 éves tapasztalatnak örülünk, ha megvan, de ha nincs és úgy érzed ebben a munkakörben tudsz kiteljesedni, akkor ez ne tartson vissza ;)

Előnyként értékeljük:

  • Bármely vállalatirányítási rendszer ismerete

Az alábbi napokon és időben számítunk a munkádra:

Hétfőtől péntekig 8:15-17:00 (45 perc ebédszünettel)

A címünk pedig, ahova szívesen jársz majd be:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel ellátott jelentkezési anyagodat a hr@corwell.hu címen várjuk.

 

Raktári adminisztrátor

Lendületes és kitartó vagy, bírod a terhelést? Ha magadra ismertél, várjuk jelentkezésed

Adminisztrátor kollégáink mindennapi teendői:

  • Szállítólevelek, vonalkódok rögzítése az áruátvételi rendszerben
  • Áruátvételi eltérések rögzítése, reklamációs tételek továbbítása a társosztály felé
  • Címkék, vonalkódok elkészítése és nyomtatása
  • Dokumentumok iktatása, raktár készleteiről lekérdezések készítése
  • Vevői reklamációk kezelése, adatok feldolgozása
  • Göngyöleg nyilvántartás vezetése társosztállyal együtt

Szívesen várunk téged, ha

  • rendelkezel minimum középfokú iskolai végzettséggel
  • magabiztos Excel felhasználó vagy
  • számíthatunk rád, munkád önállóan, lelkiismeretesen végzed

Amit leendő kollégáinknak kínálunk:

  • hosszú távú, stabil, bejelentett munkalehetőség
  • egészségtudatosság
  • céges autóbusz Budapest felől (Újpest Városkapu - Újpest-Központ – Rákospalota-Újpest vasútállomás - Káposztásmegyer, 14 villamos végáll. - Telephely) 20 perc teljes menetidő
  • dolgozó ajánlási rendszer, melyet jutalmazunk neked
  • a belépés és a hűség elismerése bónuszrendszerrel
  • teljeskörű oktatás, betanítás, a belépés napjától

Munkavégzés helye:

Dunakeszi, Pallag u. 37.

Munkaidő:

Állandó délelőtt: 8:15-17:00 (hétfőtől péntekig)

Jelentkezés és kérdés esetén az alábbi elérhetőségen tudsz velünk kapcsolatba lépni hr@millerlogisztika.hu

 
Ez a böngésző már
nem támogatott.
Ön az Internet Explorer egy korábbi, elavult verzióját használja. Az oldal megtekintéséhez kérjük, töltse le valamelyik korszerű böngészőt az alábbiak közül. Megértését köszönjük!
Google Chrome

A legnépszerűbb böngésző.

Letöltés
Mozilla Firefox

Gyors és biztonságos.

Letöltés
Microsoft Edge

Az Internet Explorer utódja.

Letöltés
Értem, tovább megyek